Greek Albanian Chinese (Simplified) English French German Italian Portuguese Russian Spanish

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Αναλυτικός οδηγός με 11 ερωτήσεις και απαντήσεις για το πώς θα ρυθμίζονται τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια από το 2015
(23/04/2014 10:29) - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΠΥΡΓΟΣ-ΟΛΥΜΠΙΑ

Μάκης Παρασκευόπουλος και Θύμιος Κοτζιάς ζήτησαν με επιστολή τους την άμεση και ουσιαστική παρέμβαση των συντεταγμένων οργάνων της Πολιτείας, προκειμένου να δοθεί λύση στο θέμα της διαχείρισης των απορριμμάτων του Πύργου και της Ολυμπίας, τα οποία πλέον κινδυνεύουν να «πνίξουν» τους δήμους για ακόμα
(23/04/2014 09:00) - ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ

Σε λειτουργία τίθεται από την Τετάρτη το σύστημα τηλεφωνικών ραντεβού για 73 μονάδες του πρώην ΕΟΠΥΥ. Οι πολίτες θα μπορούν να καλούν για να κλείσουν ραντεβού με τους γιατρούς του Πρωτοβάθμιου Εθνικού Δικτύου Υγείας (ΠΕΔΥ) στα πενταψήφια τηλεφωνικά νούμερα 14554, 14784, 14884 και 14900.
(22/04/2014 16:15) - ΥΓΕΙΑ

ΑΧΑΪΑ

Άγνωστοι με καλυμμένα πρόσωπα άρπαξαν μεγάλο ποσό απειλώντας τους υπαλλήλους με πυροβόλα όπλα. Η Αστυνομία έχει στήσει εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό και τη σύλληψή τους
(22/04/2014 15:01) - ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Ο ΝΕΟΣ ΙΟΣ

Συνολικά έχουν καταγραφεί 243 κρούσματα λοίμωξης αναπνευστικού συστήματος, εκ των οποίων τα 93 ήταν θανατηφόρα
(22/04/2014 14:32) - ΥΓΕΙΑ

Ειδήσεις

ΠΥΡΓΟΣ

Ξεκινά στις 8 Μαΐου η Αγγειοχειρουργική

Την Πέμπτη 8 Μαΐου θα ξεκινήσει η λειτουργία του Αγγειοχειρουργικού Ιατρείου στο Νοσοκομείο του Πύργου, με τη συνεργασία της αντίστοιχης Κλινικής του Πανεπιστημιακού Νοσο...
(23/04/2014 20:00) - ΥΓΕΙΑ

ΓΑΣΤΟΥΝΗ

Αναβίωσε και φέτος το «κάψιμο του αράπη»!

Στη Γαστούνη χτύπησε χθες η «καρδιά» των πιστών του δήμου Πηνειού και ολόκληρης της πεδινής Ηλείας καθώς για ακόμα μια χρονιά αναβίωσε το «κάψιμο του αράπη». Το έθιμο που...
(23/04/2014 19:30) - ΗΛΕΙΑ

ΔΗΜΟΣ ΑΝΔΡΙΤΣΑΙΝΑΣ-ΚΡΕΣΤΕΝΩΝ

Σταθερή πορεία με ενωτική δημιουργία από τον...

Αίσθηση από την πρώτη κιόλας στιγμή της έναρξης του προεκλογικού του αγώνα προκάλεσε η άμεση στήριξη πολλών προέδρων των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων στον Δήμαρχο Ανδ...
(23/04/2014 19:21) - ΕΚΛΟΓΕΣ

ΟΛΥΜΠΙΑ

«Απόβαση» ταχύτητας και πολυτέλειας!

Απόβαση» στην Ολυμπία θα κάνουν την Πέμπτη 40 περίπου πολυτελή αυτοκίνητα, δίνοντας την ευκαιρία στους ιδιοκτήτες τους να γνωρίσουν την Αρχαία Ολυμπία, την ιστορία και τι...
(23/04/2014 18:40) - ΗΛΕΙΑ

ΣΤΡΟΦΑΔΕΣ

Ακυβέρνητα... τσιγάρα στο Ιόνιο!

Συντονισμένη επιχείρηση από τις λιμενικές αρχές Κατακόλου και Ζακύνθου για να αγκυροβολήσει πλοίο που μετέφερε μεγάλη ποσότητα τσιγάρων
(23/04/2014 17:50) - ΕΛΛΑΔΑ

ΑΝΔΡΑΒΙΔΑ-ΚΥΛΛΗΝΗ

Κάθοδος ενότητας από τον Ανδρέα Κορομηλά

Ανδρέας Κορομηλάς και Δήμος Ανδραβίδας – Κυλλήνης ξεδιπλώνουν με «συμμέτοχους» τους πολίτες και «αιχμή του δόρατος» τις αξίες και τις δυνατότητες του τόπου, το όραμά τους...