Oι Πατρινοί που έπαιξαν στο «Λόγω Τιμής» θυμούνται – «Ματιές» στο backstage του αγαπημένου σίριαλ

Κάμερα, πάμε…Ήταν φθινόπωρο του 1996 όταν προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο του «Λόγω Τιμής».

Αυτή η παρέα έγραψε τη δική της ιστορία και έκανε πολλούς από εμάς να συγκινούμαστε και τότε και τώρα, καθώς και ν΄ανυπομονούμε για τη συνέχεια.

Η σειρά αγαπήθηκε πολύ και από τους Πατρινούς ακόμα περισσότερο. Και δικαίως. Έβλεπαν στην τηλεόραση γωνιές και στέκια της πόλης τους , γνωστούς και φίλους να κάνουν τα δικά τους περάσματα από τη μικρή οθόνη και αυτό τότε δεν ήταν μικρή υπόθεση.

Κάμερες και συνεργεία «καταλαμβάνουν» σημεία του κέντρου της Πάτρας και του Ρίου.


Ένα τρέιλερ που προβλήθηκε προ ημερών για το «Λόγω Τιμής» 20 χρόνια μετά, ζωντάνεψε αναμνήσεις. Βλέποντας εξάλλου τα επεισόδια ξανά σε επανάληψη φέτος, αναγνωρίσαμε αρκετούς Πατρινούς και κάποιοι μοιράζονται στο thebest.gr όσα θυμούνται από τα γυρίσματα.

Παλαιό Αρσάκειο στη Μαιζώνος, που ακόμα λειτουργούσε ως σχολείο, τέρμα σκάλες Αγίου Νικολάου, Ρωμαϊκό Ωδείο, Πλατεία Γεωργίου, Γερμανού, Abya – Yala, Tam Toom στο Ρίο, σκάλες Παντανάσσης, πλατεία Όλγας, Τριών Ναυάρχων με το περίφημο νεοκλασικό, στο τέρμα του πεζόδρομου, Κάστρο Ρίου,πεζόδρομος Γεροκωστοπούλου, Γούναρη, με χιλιάδες καρναβαλιστές να διασκεδάζουν στους ρυθμούς της νυχτερινής ποδαράτης, μαζί με τους πρωταγωνιστές.

Το σενάριο του «Λόγω Τιμής» αρχικά προέβλεπε ως αφετηρία της ιστορίας των παιδιών και πόλη καταγωγής τους τον Βόλο. Αυτόν είχε επιλέξει η Μιρέλλα Παπαοικονόμου. Ο σκηνοθέτης όμως ο Λάμπης Ζαρουτιάδης, είναι Πατρινός. Ζήτησε να αλλάξει η πόλη και αυτή να είναι η Πάτρα. Έτσι και έγινε.

‘Ήξερε εξάλλου την Πάτρα και ήθελε επιπλέον να αξιοποιήσει το καρναβάλι της. Ένας μεγάλος αριθμός Πατρινών κινητοποιείται. Τα γυρίσματα απαιτούσαν κόσμο. Συμμαθητές , συνδαιτημόνες στα μπαρ, παρέες που γλεντούν μετά το τέλος των πανελληνίων, τέρμα στην Αγίου Νικολάου, με την πόλη στο «πιάτο».

Το κέντρο αναστατώνεται και δεν ήταν συνηθισμένο τότε για τους περισσότερους, να βλέπουν από κοντά πώς είναι ένα τηλεοπτικό γύρισμα. Τόσες κάμερες, τόσες λήψεις, τόσα πάμε και ξαναπάμε μέχρι να βγει η σκηνή όπως έπρεπε.

Μερικοί από τους Πατρινούς που έπαιξαν, άλλοι περισσότερο κι άλλοι λιγότερο, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, είναι ο από επαγγελματίες, ο σκηνοθέτης Παναγιώτης Φαφούτης, ο οποίος τότε ήταν στρατιώτης, ο ηθοποιός – σκηνοθέτης Μίλτος Νίκας αλλά και πολλοί ερασιτέχνες ηθοποιοί και κομπάρσοι.