Στο «Κόκκινο Ποτάμι» ο Αμαλιαδίτης Γιώργος Παπανδρικόπουλος

Διευθυντής φωτογραφίας στην δραματική  σειρά εποχής του Open «Το Κόκκινο Ποτάμι», είναι ο Αμαλιαδίτης Γιώργος Παπανδρικόπουλος, μια σειρά που στα πρώτα του επεισόδια έχει «μαγέψει» όχι μόνο με την πλοκή, αλλά και με την φωτογραφία, που έχει περισσότερο κινηματογραφική παρά τηλεοπτική «ματιά»…

 

Ο Γιώργος Παπανδρίκοπουλος είναι από τους πιο έμπειρους και ικανούς στον χώρο του κινηματογράφου και των τηλεοπτικών σειρών, έχοντας την διεύθυνση φωτογραφίας σε πολλές επιτυχημένες παραγωγές.

Την σειρά, που προβάλλεται κάθε Κυριακή, σκηνοθετεί ο γνωστός σκηνοθέτης Μανούσος Μανουσάκης, μια συγκλονιστική ιστορία αγάπης, σε μια σκληρή εποχή που «χάραξε» τη μνήμη και τη ζωή εκατοντάδων χιλιάδων Ελλήνων.

Μια τηλεοπτική παραγωγή κινηματογραφικών προδιαγραφών, για την οποία έγιναν γυρίσματα σε περισσότερες από 15 πόλεις σε Ελλάδα και Ευρώπη, με την συμμετοχή ενός πολυπληθούς καστ καταξιωμένων ηθοποιών, όπως του Ιωάννη Παπαζήση, της Αναστασίας Παντούση, του Αργύρη Πανταζάρα, της Τάνιας Τρύπη, του Κωνσταντίνου Καζάκου, του Τάκη Βαμβακίδη κ.α., με έκτακτη συμμετοχή του Γεράσιμου Σκιαδαρέση.

Η ιστορία που διηγείται «Το Κόκκινο Ποτάμι» ξεκινά στην κωμόπολη Ακ Νταγ Ματέν του νομού Άγκυρας το Μάιο του 1895.

Ξεκινά όταν η οικογένεια του Γεωργίου Παυλίδη αρραβωνιάζει το 12χρονο γιο της, τον Μίλτο, µε την μόλις 9χρονη Ιφιγένεια, κόρη του Μιχάλη και της Σοφίας Νικολαΐδη. Ένας αρραβώνας σκοπιμότητας, όπως συνηθιζόταν εκείνη την εποχή, καθώς σύμφωνα µε τα μουσουλμανικά ήθη αν ένα κορίτσι αρραβωνιαζόταν θεωρείτο μιασμένο και δεν διέτρεχε τον κίνδυνο να απαχθεί από μουσουλμάνο.

Οι επιθέσεις φανατικών Τούρκων θα αναγκάσουν τις δύο οικογένειες, να εγκαταλείψουν τον τόπο τους.

Οι δυο νέοι θα ξανασυναντηθούν τυχαία στην Κωνσταντινούπολη 11 χρόνια μετά.  Xωρίς να γνωρίζουν την οικογενειακή σχέση που τους δένει, ερωτεύονται κεραυνοβόλα. Ένας έρωτας που θα βρεθεί αντιμέτωπος με πολλά δεινά. Τα δεινά του Ποντιακού Ελληνισμού και όλων των Ελλήνων της Μικράς Ασίας μέχρι την τελική φυσική εξόντωσή τους…