Το σεξ με τον σύζυγό της παραλίγο να τη σκοτώσει

«Φονικό» παραλίγο να αποδειχθεί το σεξ με τον σύζυγό της για μία 46χρονη γυναίκα που βρέθηκε στα επείγοντα του νοσοκομείου μετά από σεξουαλική επαφή μαζί του

Μία ανάσα από το θάνατο έφτασε μία γυναίκα εξαιτίας αλλεργικού σοκ που προκλήθηκε μετά από σεξουαλική επαφή με τον σύζυγό της.

Η 46χρονη γυναίκα από το Μέριλαντ της Βαλτιμόρης, υπέστη αναφυλαξία σε ένα φάρμακο που λάμβανε ο σύζυγός της και στο οποίο εκτέθηκε κατά τη σεξουαλική επαφή.

Το περιστατικό αναφέρθηκε σε δημοσίευση στο American Journal of Medicine.

Η γυναίκα παρουσίασε ζάλη, διάρροια, φαγούρα στα άκρα και σοβαρή εφίδρωση λίγο μετά την ολοκλήρωση της σεξουαλικής επαφής.

Η γυναίκα πήγε στο νοσοκομείο και οι γιατροί αρχικά απέδωσαν τα συμπτώματα στην χαμηλή αρτηριακή της πίεση και της χορηγήθηκαν αντιβιοτικά.

Ωστόσο, περαιτέρω εξετάσεις αποκάλυψαν πως υπέφερε από αναφυλακτικό σοκ.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι ο σύζυγός της γυναίκας λάμβανε θεραπεία για βακτηριακή μόλυνση με ναφσιλλίνη, που ανήκει στη λίστα αντιβιοτικών πενικιλίνης. Η γυναίκα είχε ιστορικό αλλεργίας από πενικιλίνη από τότε που ήταν παιδί και δήλωσε ότι από τότε δεν είχε λάβει πενικιλίνη.

Οι συγγραφείς της μελέτης εκτιμούν ότι η γυναίκα «εκτέθηκε στη ναφσιλλίνη που ήταν συμπυκνωμένη στο σπερματικό υγρό».

Μετά την ομαλοποίηση της αρτηριακής της πίεσης και της βελτίωσης των συμπτωμάτων της, η γυναίκα έλαβε εξιτήριο από το νοσοκομείο λαμβάνοντας έγχυση επινεφρίνης.

Οι γιατροί της απαγόρευσαν να απέχει από τη σεξουαλική επαφή με το σύζυγό της για τουλάχιστον μία εβδομάδα μετά και τη λήξη της φαρμακευτικής αγωγής που λαμβάνει ο τελευταίος.

«Οι συγγραφείς έγραψαν: Έχουμε αναφέρει μια περίπτωση αναφυλακτικής αντίδρασης στη ναφσιλλίνη σε έναν αλλεργικό ασθενή με πενικιλίνη μέσω έκθεσης στο αντιβιοτικό που περιέχεται στο σπέρμα του συντρόφου της. Παρότι δεν κατέστη δυνατό να λάβουμε δείγμα από τον σύζυγο της ασθενούς για να επιβεβαιωθούν τα ανιχνεύσιμα επίπεδα ναφσιλλίνης στο σπέρμα του συντρόφου της, η κλινική παρουσίαση του ασθενούς σε συνδυασμό με την εμφάνιση των συμπτωμάτων μετά τη συνουσία μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το αλλεργικό σοκ προήλθε από την έκθεση της γυναίκας σε ναφσιλλίνη συμπυκνωμένη στο σπερματικό υγρό».

Οι συγγραφείς κατέληξαν λέγοντας πως είναι η τρίτη φορά που μια τέτοια αλλεργία τεκμηριώθηκε σε ιατρικό περιοδικό.

Τέλος συστήνουν στους γιατρούς να «λαμβάνουν υπόψιν τους, κινδύνους αλλεργικών αντιδράσεων και δυσμενών παρενεργειών, όχι μόνο για τον ασθενή αλλά και για την οικογένειά του».

 

 

via