Stories Κινηματογράφος

Το μεγάλο σκάνδαλο και η αλήθεια πίσω από την κόντρα της Καρέζη με την Βουγιουκλάκη

Όταν η Αλίκη Βουγιουκλάκη γύρισε ξανά στην Finos, η Τζένη Καρέζη αποφάσισε από αντίδραση να πάει στην Καραγιάννης Καρατζόπουλος, που ήταν το αντίπαλο δέος. Τότε, το παιχνίδι στα στούντιο παιζόταν ανάμεσα σε αυτές τις δύο εταιρείες και στο ελληνικό Star System ανάμεσα στην Αλίκη και στην Τζένη.

«Δεν υπήρχε χώρος για δύο βασίλισσες, σε ένα βασίλειο»

Όπως γράφει στο Down Town ο Πάνος Ζόγκας, όταν η Αλίκη Βουγιουκλάκη επέστρεψε στον Φίνο με «ανοιχτό» συμβόλαιο, σύμφωνα με τους ανθρώπους που έχουν μελετήσει την εποχή, η Τζένη Καρέζη εκνευρίστηκε και αποχώρησε πηγαίνοντας στον Καραγιάννη, γιατί, όπως είπε χαρακτηριστικά, δεν υπήρχε χώρος για δύο βασίλισσες, σε ένα βασίλειο, το βασίλειο της Finos Film.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η Τζένη Καρέζη σε βραδινή έξοδο με την Αλίκη Βουγιουκλάκη και τον Γιάννη Πάριο. #τζενηκαρεζη#tzenikarezi

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Τζένη Καρέζη/Tzeni Karezi (@tzeni_karezi_fanpage) στις

 Έτσι, το 1970, έκανε μια χρυσή μεταγραφή και γύρισε το Μια Γυναίκα στην Αντίσταση. Η ταινία σηματοδότησε και την επιστροφή της Τζένης στο σινεμά, έπειτα από δύο χρόνια απουσίας λόγω της εγκυμοσύνης και της γέννησης του γιου της, Κωνσταντίνου, στις 25 Απριλίου του 1969. Μολονότι ήταν δραματική ταινία, έκοψε τον αριθμό ρεκόρ των 360,000 εισιτηρίων.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Πιο πέρα, ξαπλωμένος ο μικρός Κωστάκης, ο γιος της Τζένης, ανάμεσα σε μια ποικιλία τρένων, αεροπλάνων, αυτοκινήτων και άλλων παιχνιδιών παίζει ήσυχα, φροντίζοντας να μην ενοχλήσει τους «μεγάλους», ενώ ο φωτορεπόρτερ φροντίζει να επωφεληθεί της ευκαιρίας και να τον απαθανατίσει σε μερικά ενσταντανέ. Η Καρέζη τον κοίτα τρυφερά. Ύστερα λέει, ενώ τα μάτια της λάμπουν και η φωνή της πιάνει μερικούς τόνους άφθαστης τρυφερότητας:-Καμιά φορά σκέφτομαι πως όλα περνούν στη ζωή. Ακόμα και η τέχνη. Το μόνο που μένει είναι τα παιδιά. Τα παιδιά μας. Για μένα ο γιος μου. (Απόσπασμα από συνέντευξη στο περιοδικό «οικογενειακός θησαυρός» στον Δ. Αγγελόπουλο). Στις 25 Απριλίου του 1969,η Τζένη έφερε στον κόσμο ότι πολυτιμότερο είχε.Χρόνια πολλά,καλά και δημιουργικά @konstantinos.kazakos #tzenikarezi#τζενηκαρεζη

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Τζένη Καρέζη/Tzeni Karezi (@tzeni_karezi_fanpage) στις

Το 1971, γύρισε το επικό Μαντώ Μαυρογένους, σε σενάριο και σκηνοθεσία Κώστα Καραγιάννη. Η ταινία έκανε πρεμιέρα την ίδια μέρα με την Κόρη του Ήλιου, της Αλίκης, και αυτό θεωρήθηκε ένα μικρό σκάνδαλο, μια ένδειξη ανταγωνισμού ανάμεσα στα δύο γραφεία παραγωγής.

via

Όλη η επικαιρότητα