Κινηματογράφος

Σπάει ταμεία «Το κορίτσι που χάθηκε»

cinema.jpg

Η νέα ταινία του Μπεν Αφλεκ κατά την πρεμιέρα της στις αίθουσες το Σαββατοκύριακο εισέπραξε 38 εκατ. δολάρια

Μετά την «Επιχείρηση Argo», ο Μπεν Αφλεκ επανέρχεται με μία νέα μεγάλη κινηματογραφική επιτυχία, που ήδη φημολογείται ότι θέτει σοβαρή υποψηφιότητα για Οσκαρ. Το κοινό, πάντως, επιφύλασσε θερμή υποδοχή στο θρίλερ «Το κορίτσι που χάθηκε» (Gone Girl), κατά την πρεμιέρα του, το Σαββατοκύριακο στις αίθουσες.

Οπως μεταδίδει το Bloomberg, η ταινία, που βασίζεται στο πολυσυζητημένο best-seller της Τζίλιαν Φλιν, βρέθηκε στην κορυφή του του box office σε ΗΠΑ και Καναδά, κάνοντας 38 εκατομμύρια δολάρια εισπράξεις στο ντεμπούτο της.

Πρόκειται για ένα φιλμ που τα προσφέρει όλα: μυστήριο, ένταση, συνεχείς ανατροπές, μέσα από μία διεισδυτική ματιά στη σύγχρονη κουλτούρα των media και της ενημέρωσης αλλά και στη σκοτεινή πλευρά των ανθρώπινων σχέσεων και του γάμου.  

Το κοινό της ταινίας, στην οποία συμπρωταγωνιστεί η γοητευτική και ταλαντούχα Ρόζαμουντ Πάικ, ήταν κυρίως γυναίκες.

Το φιλμ φέρει τη σφραγίδα του Ντέιβιντ Φίντσερ, του σκηνοθέτη που κρύβεται πίσω από τις μεγαλύτερες κινηματογραφικές επιτυχίες των τελευταίων δεκαετιών,  όπως το «Se7en», το «Fight Club», το «The Social Network», και το «Η Απίστευτη Ιστορία του Μπέντζαμιν Μπάτον».

Η μεγάλη ανταπόκριση της ταινίας στο κοινό επιβεβαιώνει επίσης την επιτυχία, που σημειώνουν τις περισσότερες φορές, οι ταινίες που βασίζονται σε βιβλία, όπως «Οι διαφορετικοί» (Divergent) και  «The Fault in Our Stars».

«Το στερεότυπο είναι ότι οι γυναίκες αποτελούν το βασικό κοινό των παραδοσιακών ταινιών, που απευθύνονται σε ενήλικες, των  ρομαντικές κομεντί ή των επικών ταινιών δράσης με γυναίκες πρωταγωνίστριες, όπως οι Αγώνες Πείνας», λέει στο Bloomberg o Paul Dergarabedian, αναλυτής media στη Rentrak. «Οι εισπράξεις αυτό το Σαββαοκύριακο έδειξαν ότι ένα εκλεπτυσμένο δράμα ή ένα θρίλερ μπορούν επίσης να προσελκύσουν το γυναικείο κοινό. Αυτό είναι πολύ σημαντικό και πρέπει το Χόλιγουντ να το λάβει υπόψη του».

Η εκδοχή του Φίντσερ για το «Κορίτσι που χάθηκε» αναφέρεται στο Νεοϋορκέζο συγγραφέα Νικ Νταν και τη σύζυγό του Εϊμι, η σχέση των οποίων διαλύεται όταν μετακομίζουν στο Μιζούρι για να φροντίσουν την άρρωστη μητέρα του Νικ. Η εικόνα του τέλειου ζευγαριού καταρρρέει βίαια όταν εντελώς ξαφνικά, η Έιμι εξαφανίζεται κατά την ημέρα της 5ης επετείου του γάμου τους.



Πηγή: protothema.gr

Όλη η επικαιρότητα