«Σε δύο μέρες θα βρεθώ στο βήμα της ΔΕΘ, όπου θα έχω την ευκαιρία να παρουσιάσω συγκεκριμένα μέτρα και πολιτικές που θα ακολουθήσουμε το επόμενο διάστημα. Θέλω, όμως, σήμερα να αναφερθώ ξεχωριστά σε κάτι πολύ σημαντικό που έχει να κάνει με την επιβεβλημένη στήριξη των ιατρών του ΕΣΥ», τονίζει σε ανάρτησή του στο Facebook ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Έχω πει πολλές φορές -και δεν θα κουραστώ να το λέω- ότι η στήριξη του ΕΣΥ είναι για εμάς πρώτη προτεραιότητα. Έχουμε να αντιμετωπίσουμε παθογένειες χρόνων. Όμως δεν θα σταματήσουμε να προσπαθούμε για ένα καλύτερο ΕΣΥ, αντάξιο των προσδοκιών όλων των πολιτών», επισημαίνει σύμφωνα με το newsit.gr.