Την ομάδα της καρδιάς του, τον Αστέρα, θέλησε να συγχαρεί ο Βασίλης Χριστοδουλόπουλος, πρώην πρόεδρος του συλλόγου αλλά και ποδοσφαιριστής, από τη Ζάκυνθο όπου βρίσκεται τα τελευταία χρόνια: «Συγχαίρω θερμά τον πρόεδρο, τη διοίκηση, το τεχνικό επιτελείο και τους παίκτες για την άνοδο. Εύχομαι καλή συνέχεια στη Γ Εθνική. Ο Αστέρας θα είναι για πάντα στην καρδιά μου», ανέφερε ο Βασίλης Χριστοδουλόπουλος, ο οποίος διακρίνεται με τον Χρήστο Τσιακούλη, κατά τη βράβευσή του από τον ΑΠΣ Ζάκυνθος, στον τελικό κυπέλλου της ΕΠΣ Ζακύνθου, όπου η Ζάκυνθος επικράτησε με 3-2 της Θύελλας Αμπελοκήπων.