«Ορεινή Ελλάδα»: Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, προορισμός τεσσάρων εποχών
Στην εκδήλωση «Παρουσίαση Προγράμματος Προβολής της Ορεινής Ελλάδας – Ορεινή Ελλάδα. Σε πάει ψηλά. Όλο τον χρόνο», που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Υπουργείου Τουρισμού και της υπουργού Όλγας Κεφαλογιάννη, συμμετείχε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Πάνος Σακελλαρόπουλος, τη Μ. Δευτέρα 6 Απριλίου 2026, εκπροσωπώντας τον Περιφερειάρχη Νεκτάριο Φαρμάκη.