Μία από τις πιο πρόσφατες μελέτες πάνω στο θέμα προέρχεται από τον Xuan-Mai Nguyen της Ιατρικής Σχολής του Χάρβαρντ, με τίτλο Impact of 8 lifestyle factors on mortality and life expectancy among US veterans. Η έρευνα, η οποία δημοσιεύτηκε στο American Journal of Clinical Nutrition και παρουσιάστηκε στο ετήσιο συνέδριο της Αμερικανικής Εταιρείας Διατροφής, καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η υιοθέτηση των 8 συγκεκριμένων συνηθειών που μελετήθηκαν μπορεί να παρατείνει τη ζωή μας και 24 χρόνια.
Πιο συγκεκριμένα η έρευνα υποστηρίζει ότι μια γυναίκα που υιοθετεί μία υγιεινή συνήθεια μπορεί να προσθέσει 4,5 χρόνια στη ζωή της, ενώ αν προσθέσει τρεις, κερδίζει 7 επιπλέον χρόνια.
«Η προσθήκη μιας υγιεινής συνήθειας στη ζωή μιας γυναίκας μπορεί να της προσφέρει 4,5 επιπλέον χρόνια, ενώ αν προσθέσει τρεις, μπορεί να κερδίσει 7 χρόνια». Όπως εξηγεί η συγγραφέας της μελέτης, αυτές οι αλλαγές μπορούν να γίνουν σε διάστημα 20 ετών, είτε σταδιακά είτε όλες μαζί. Αν ξεκινήσετε από τα 40, μπορείτε να παρατείνετε τη ζωή σας κατά 24 χρόνια, από τα 50 κατά 21 χρόνια και από τα 60 κατά 18 χρόνια. Η Xuan-Mai Nguyen τονίζει ότι, όσο νωρίτερα κάνετε αυτές τις αλλαγές, τόσο καλύτερο, αλλά ακόμα και μια μικρή αλλαγή σε οποιαδήποτε ηλικία μπορεί να έχει θετικά αποτελέσματα.